Jak sprawdzić i przesłać plik?

Nie musisz sam sprawdzać, czy Twój plik graficzny jest przygotowany poprawnie i czy nadaje się do druku. Nasz system bezpłatnie zrobi to za Ciebie po przesłaniu do nas gotowych materiałów.

1. Preflight

Każdy użytkownik ma pełny wpływ na dane jego firmy zapisane w systemie. W celu dokonania zmian, należy się zalogować i kliknąć w ikonkę Ustawienia (na górnym pasku w panelu klienta). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany. Wszelkie zmiany danych widoczne będą po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się. Parametrami, których nie można zmienić poprzez stronę jest login i NIP. Jeżeli chcesz dokonać zmiany tych danych - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

2. Poczta email

Każdy użytkownik ma pełny wpływ na dane jego firmy zapisane w systemie. W celu dokonania zmian, należy się zalogować i kliknąć w ikonkę Ustawienia (na górnym pasku w panelu klienta). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany. Wszelkie zmiany danych widoczne będą po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się. Parametrami, których nie można zmienić poprzez stronę jest login i NIP. Jeżeli chcesz dokonać zmiany tych danych - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

3. Płyta CD / DVD

Każdy użytkownik ma pełny wpływ na dane jego firmy zapisane w systemie. W celu dokonania zmian, należy się zalogować i kliknąć w ikonkę Ustawienia (na górnym pasku w panelu klienta). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany. Wszelkie zmiany danych widoczne będą po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się. Parametrami, których nie można zmienić poprzez stronę jest login i NIP. Jeżeli chcesz dokonać zmiany tych danych - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.